Blommor

Blev inget badande i helgen pga av kyla! Var istället på Tosia Bonnadagen och köpte - blommor! En lastbil från Nederländerna sålde ovanliga blommor till reapris. De sålde liten låda och stor låda. Jag köpte en liten låda för 300 kr som innehöll någon sorts palmträd, en stor bonsai och två fina blommor till. Var ett kanonklipp, bara bonsaien skulle kostat 300 kr.  Köpte även två st tre stängade orkidéer för 150 kr. Det är billigt!

Red Raston i helgen. Lika seg i starten som vanligt. Men är ändå go att rida :)

Igår grillade vi hemhemma så jag hade en köttbit över och lite potatissallad idag på jobbet*mums*.

Syrran och jag tränade benen idag. Brukar inte köra maskiner utan fria vikter men idag testade jag benpress. Första gången tog jag lätt vikt sen ökade jag för varje gång för att se hur mycket jag orkade. Har inte tränat ben så mycket så jag ville börja lugnt. Men ändå kom jag upp i 116 kg. Ville inte testa om jag kunde mer pga skaderisken utan var nöjd med det. Ska bli kul att testa igen om någon månad när man tränat benen lite mer.
Känns så underbart att veta att man med stor sannolikhet kommer vara frisk mer än sex veckor och kan äntligen sattsa på träningen. Kanske till och med börja på någon sport? =)


Planerar resan till Tyskland. Brorsan och jag ska bila runt lite och bo en natt på något hotell. Men nu kom vi ju på en sak. Passet? Våra har gått ut...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits