They Don´t Car About Us

Blev varken inlines eller styrketräning utan sprang 5 km i skogen istället.

Har laddad ipoden med lite nya låtar som är perfekta att springa till:

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kick me


Annie Are You Ok)
(Will You Tell Us That You're Ok)
(There's A Sign In The Window)
(That He Struck You-A Crescendo Annie)
(He Came Into Your Apartment)
(He Left The Bloodstains On The Carpet)
(Then You Ran Into The Bedroom)
(You Were Struck Down)
(It Was Your Doom)

(Annie Are You Ok)
(So, Annie Are You Ok)
(Are You Ok Annie)
(You've Been Hit By)
(You've Been Struck By-
A Smooth Criminal)


Nu blev man sugen på att dansa.....


Lämnade min bil hemma igår för att pappsen skulle ta min bil till hans jobb. Mitt avgassystem ser ut som en schweizerost...
Så på kvällen tog jag den rundan jag har sprungit i många år, bort från den tråkiga asfalten och in i skogen. Sprang hela rundan utan att stanna. Är rätt nöjd med mig själv då det är rätt backigt. Och så har jag inte kommit igång riktigt efter förkylningen. Men allt känns så mycket bättre när jag tar tabletterna =)

Efter jobbet ska jag styrketräna, städa och diska för sen kommer en väninna på besök.
Imorgon har jag sovmorgon! =) Börjar 12.
Får se om det blir ICe Age 3 bio. Någon som sett den än?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits