Det är inte sant....

Har varit lite irriterad i halsen idag men trodde det bara var för man sjungt eller nåt. Men eftersom dagen har gått har jag börjat hosta och känt mig tröttare.
På ronden orkade jag knappt gå. Kunde inte prata i mobilen samtidigt som jag gick i trappen. Ronden tar 1 h men idag tog den 1 ½ h.
Känns som febern kommer smygande och har ont i öronen. Vad faen gjorde jag för fel? Jag är noga med att tvätta händerna, jag äter grönsaker, jag har vilodagar så man inte tränar för mycket, jag har inte stressat hjärnan med alla framtidsbekymmer utan har levt i nuet. Vad mer kan man göra?

Morgondagen har 6 x 2 h arbetspass. Ser inte fram emot det. Men jag hoppas att jag bara känner efter för mycket och att jag är som en ny frisk människa när jag går upp 5.20 imorgonbitti. *hoppashoppashoppashoppas*

Kommentarer:
Postat av: Per Olof Anderssen (doktorerande)

Sluta äta för mycket grönsaker. Det har en bevislig negativ effekt på immunförsvaret och kan således föranleda sjukdom och infektioner.

2009-06-05 @ 11:29:16
Postat av: Brandkvinnan

Hade jag ingen aning om. Men en lagom mängd är väl nyttigt? Äter lite grönsaker varannan måltid kan man väl säga.

Nu blev jag förvirrad :)

Postat av: Mia Karlsson

Per Olof verkar ju inte veta vad han snackar om?

Ursäkta? Vadå inte äta för mycket grönsaker????

Det är ju inte skadligt.

Undrar vart du utbildade dig, pucko!!!!!



Lyssna inte på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Mia

2009-06-05 @ 22:23:38
Postat av: Brandkvinnan

Har för mig jag har läst någonstans att man inte skulle äta grönsaker. Men nuförtiden kan man inte äta något.

Tror att en lagom mängd grönsaker inte skadar... =)

Men om det sätter ner immunförsvaret har jag inte sett skillnad på mig. Har ökat med grönsaker sista halvåret men ser ingen skillnad på antal förkylningar.

2009-06-15 @ 18:09:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits