Feber i 7 dagar

Var på väktarmöte i tisdags. Var trevligt att träffa lite arbetskamrater och käka korv och potatissallad =)
Körde sen 200 meter till stationen för att se om man kunde låna bastun. Självklart fick jag det så jag gick runt och varnade alla (jag skulle ju ha shorts och t-shirt men de andra skulle ju byta om utanför).
Satte mig i bastun som blev 90 grader varm*puh*. Öppnade dörren till duscharna för att få lite frisk luft ibland. Sen när de spelade innebandy kunde jag gå ut :)
Kände mig som en ny människa på kvällen, trodde allt att jag lurat iväg bakterierna. Fel, fel, fel.
Nästa dag mådde jag krasst. Ja igår blev det. Ronden på kvällen gick seegt. Idag jobbar jag stillasittande men hade gärna legat i sängen.
Ringde samariten igår och sa att jag haft feber i sex dagar. Han säger att en vuxen person kan ha feber i en vecka så jag skulle ringa idag om jag hade feber. O ja det har jag nu. Så jag fick en tid imorgon.

Försöker sjukskriva mig imorgon för då är det mardrömsronden (om man är sjuk).
Lägenheten ser ut som andra världskriget för inte har man någon ork att diska. Det är sova, äta och jobba..

Nästa helg är det midsommar och då ska jag och en kollega till ett kärnkraftverk och jobba.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits