Självlysande =)

Det var inte mycket man gjorde där på kärnkraftverket. Bevakade en port, en damm m.m. Satt ibland och öppnade en sluss till kontrollrummet och såg till inga obehöriga kom in. Det kändes ju rätt meningsfullt =)
Att kontrollera personalen till kontrollrummet för O3 som är tillsammans med Forsmark Sveriges största reaktor är ett stort ansvar :o)
Vem vet, blir kanske mer timmar där uppe.

Här kommer en salig blandning på det mesta.

Raston är nyduschad.




Kliar sig


Blev lite dammig..




Raston går mot mig, vill ha mat.


Pontus springer till maten.



Nu kommer lite bilder från Thailand. Här är vi på Koh Lanta.






Hamnen, tror det hette Saladan.


Stranden bredvid Railey Beach.




Poda Island




Vårt hotell Princess på Railey Beach.


Jag skulle hoppa men blev lite fel. Snubblade trots jag var helt nykter :) Måste varit värmen*ler*.


Railey

Railey

Railey

Och sista är med på Railey. Vi trivdes bäst på det stället :)


Hade en billig undervattenskamera så bilderna blev inte de bästa. Men lite ser man iaf :)
Här är jag.


Nemo






Tyckte dessa fiskarna var lite otäcka..


En av guiderna



Islandshästen jag red.


De hade en kelen kise på gården.


Nu blev det kanske lite för många bilder. Men gäller att passa på när jag är igång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits