Kändisar

I lördags var jag på Modell för en dag då vi blev sminkade och fotograferade av proffs. Var jättekul att titta på bilderna sen =)
Köpte 20 bilder. Dessvärre var det inte så billigt men sånt gör man ju bara en gång i livet. Men man vet ju aldrig :o)

Ni som är vän med mig på Facebook kan se några av dom.

På kvällen var man redan färdigsminkad och ombytt  så det var bara till att cykla 5 km till förfesten. Vi hade jätteskoj på kvällen även om jag bara dansade en låt. Träffade några bekanta, vilket är ovanligt för mig.
Ja just det ja, såg tre kändisar: Magnus Uggla, komikern Per Andersson och komikern Johan Wahlström på uteserveringen. Har inte sett så många kändisar på samma ställe, man bor ju inte i storstaden precis :o)

Så började man prata med en trevlig ordningsvakt. Vi diskuterade utrustning väktare vs ordningsvakt. Jag vill ha expanderbatong då det är betydligt lättare att ha med sig. Gummibatongen är inte ofta man slänger på sig då jag slår mig på benen i varje steg så man får stora blåmärken i knähöjd. Så slog han ut sin expanderbatong för att demonstrera snabbheten.
När väl stället stängde ville inte min kompis och hennes kompis lämna uteserveringen och jag tyckte att de som jobbar oxå vill hem. Så jag pratade med min nya kompis ov som gick två steg mot mina väninnor. Och helt plötsligt fick jag med mig dom ut =) Mohaha :)
Väl ute började man prata med andra jag inte kände. Kom hem till kompisen efter tre och cyklade halvmilen hem. Klockan var väl fyra innan man lade sig. Men vad skoj vi hade :)


Igår lekte jag med Mathias. Systersonen var väldigt Mimmig och jag fick äran att väcka honom. Då är han väldigt gosig och sitter still i famnen. Man får njuta av varje sekund =)
Han lekte med vattnet och kastade boll hela dagen sen. Nu är ju vädret så underbart. Dessvärre har det inte blivit av att man har badat eller solat.
Hoppades på att det skulle bli ikväll men jag ska jobba ikväll, några timmar efter jag har slutat här. Men imorgon är jag helledig =)


Kommentarer:
Postat av: Leif

Kysstes du och vakten?



Ni bytte väl nr i alla fall....?

2009-06-30 @ 18:22:49
Postat av: Brandkvinnan

Nej och nej.

Postat av: Anna J

Hej!

En fråga om tatuering som du nämner för några år sen. Blev det någon drake från Mulan? Jag är lite sugen på en sådan nämligen. Har du någon bild? En parentes på slutet: Jag känner Per Andersson. Vi var med i samma studentspex i Göteborg på nittiotalet. Han är lika galen och rolig privat som på scen eller i teve.

2009-08-13 @ 23:30:19
Postat av: Brandkvinnan

Anna J: Såg inte din kommentar förren nu. Vet inte varför den inte kommit upp som nyhet. Men bättre sent än aldrig.

Ja det blev Muschu på benet. Tror jag har en bild på bloggen någonstans men annars får jag lägga upp en ny. Vill du ha den mejlat så kan du skicka din mejl :)

Vad skoj man känner någon som sedan blir känd :) Roligt att han är likadan som privat som på teve för då blir det ju mer personligt ;o)

2009-09-13 @ 13:56:38
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits