Ridit

Oj tiden flyger iväg.
Hade jättekul i lördagskväll. Var kul att komma ut lite. Dessvärre hade jag ont i tån så man fick bita ihop när man dansade hela kvällen.
Visade sig nästa dag att tån var inflammerad (fråga mig inte hur jag lyckades) så jag fick ta en taggig grillkniv och "såga" hål i nageln så trycket lättade*najs*. Var lite ovanligt att sitta där och såga i tån. Nästa dag sågade jag ett till jack och sen sågade jag bort det som var mellan jacken. Blev som ett hål i nageln. Men det gjorde inte alls ont. Nageln är helt död så jag tappar väl den snart igen*sucka*. Men jag slapp gå till doktorn =)

I måndags cyklade jag hemhem, 2.1 mil på en timme. Konditionen blir bättre och bättre vilket är helt underbart!
Styrketränade armarna i tisdag, cyklade sen till jobbet. På jobbet fick jag en störning. Någon klagade på hög musik, 16.40? Så det var bara till att köra några mil...

Var ledig igår så jag var med syrran och systersonen. Bar runt på honom vid havet sen när vi lämnade honom på dagis fick jag en stor kram :) Dagispersonalen sa att han säger jämnt mitt namn. Det är sånt som värmer mosters hjärta :o)

Senare red jag på den nordsvensken jag brukar rida på somrarna. Han var lika svårstartad som vanligt. Men på hemvägen blir han pigg. Även om det kom en hagelskur var det härligt att rida igen. Fast jag har lite träningsvärk insida lår, men sånt får man ta :o)

Nu jobbar jag resten av veckan. Blir dubbelpass imorgon. Ska träna på stationen där emellan och ska du höra vad gänget ska göra på lördag. Så fall tänkte jag tillbringa några timmar på brandstationen på lördag innan jag började jobba. Får se hur det blir...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits