Hejdå Sverige!

Sista gången jag sov här hemma. Ska nämligen hemhem ikväll och sova där då jag ska få skjuts till flygplatsen som ligger närmare hemhemma än härifrån.
Känns konstigt att inte sova här förren om två veckor!

Hoppas att allt flyter på, inga förseningar eller vad som. Jag ska försöka hålla klantigheten ifrån mig så man inte snubblar eller skärs sig på korallrev eller vad som :o)

Jag drömde att jag hade glömt kvar massa saker hemma när jag var på flygplatsen. Där hade man fullt upp med att reda ut inchecking m.m. Hoppas att det blir lite lugnare imorgon :o) 15.45 går planet imorgon.

Hörs vi inte under tiden så får ni ha det bra under två veckor =o)
Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hoppas du får dig en skön semester!

2009-03-15 @ 09:55:23
Postat av: Teller

Ha de så jätte bra!! Kramar :D

Postat av: Teller

Ha de så jätte bra!! Kramar :D

2009-03-16 @ 22:18:38
URL: http://marianova.com/users/viictoriiaa/blog
Postat av: brandkvinnan

Tack! det e fint har. Fast nu regnar det. 31 grader varmt. Fin pool. snart havet som galler =)

2009-03-18 @ 06:37:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits