Jag är en klant

I fredags jobbade jag på förmiddagen, stack hem för att sova några timmar för att sen jobba igen. Den febriga kroppen protesterade redan på första ronden och hjärnan fick motvilligt gå med på många pauser.
Men allt efter som kvällen gick började febern ge med sig.
Gick i snigelfart den kvällen för att inte ta ut mig allt för mycket. Hälsade på stationen när jag hade rast :o) De undrade varför jag inte var i Västindien. Ja det undrade jag oxå.. Men det blir Thailand istället och det är inte helt fel.
Efter lite prat och skoj var det dax att fortsätta ut i mörkret.
Somnade som en sten när jag kom hem.

I lördags var kompisen I äntligen här. Har ju bott här 3 månader nu... När hon gått så lade jag mig åter igen för att vila. Sov två timmar då febern inte riktigt vill ge med sig.
Föräldrarna kom senare på besök och mamma fick sin försenade julklapp. Beställde canvastavlor på nätet som blivit försenade. Syrran fick med en canvastavla men jag råkade försäga mig dagen innan hon fick den. Här har man hållt sig i 13 VECKOR!! Och så dagen innan hon ska få den råkar man säga tav.... Syrran var inte dum utan snappade upp det direkt, vilken tavla? Jag är en klant! Får skylla förvirringen på febern ;o)

I söndags spelade jag Call Of Duty 4 med min bror hemhemma. Mathias var där oxå då hans föräldrar skulle till IKEA och köpa likadan tv-hylla som jag har, fast i bok. Febern hade vid detta laget försvunnit.

Igår var jag hos syrran och hjälpte till att sätta ihop hyllan. Mathias försökte hjälpa till så gott han kunde :o)
När jag kom hem var jag så trött att jag mådde illa, suck. Gjorde ingenting på hela kvällen för energi var bortblåst.

Låg kvar länge i den varma sängen idag för att samla energi till dagens kvällspass. Jobbar nu tis-ons, fre-sön.

Bröstet är bättre idag, går upp och ner. Men just nu så ser det ut som att jag orkar snorkla om två veckor*please* =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits