Snart...

Sitter på jobb idag. Jisses vad mycket det är att göra idag, tiden har gått fort.

Gick 40 min igår. Känner att energin börjar komma tillbaka så det är riktigt kul att gå lite. Dock har jag inte börjat jogga än för då bränner jag energin som har kommit. Tänkte jag skulle börja med det efter Thailandsresan. Då borde man vara utvilad :o)
Fast känner jag mig så kommer jag inte orka ligga på stranden hela dagen (fast då blir man kokt kräfta) utan jag vill kolla runt lite.

Tänk att det bara är 3 dagar kvar innan vi åker. Helt ofattbart.
Tittade på Arlanda på trean igår. De visade bara tekniskt fel så nu är man lite orolig att det ska bli förseningar. Men chansen är nog inte så stor :o) *hoppashoppashoppas*

Slutar om en timme :o) Fast halv fem börjar jag igen. Och så jobbar jag imon med. Blir lite mer timmar.
Jag har inte börjat packa än.... Jag har iaf skrivit en lista vad jag ska ha med mig, alltid något.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits