Vilse i den lilla förorten

Hehe...
Skulle gå en runda och bekanta mig i det nya området igår. Har kört en hel del här men aldrig gått då man inte blivit tillräckligt frisk.
Jag började gå österut, vek av söder på en massa gångbanor. Börjde bli lite vilsen då jag trodde den vägen låg åt det hållet men inte gjorde den det. Vek av västerut och gick och gick.
Efter ett tag funderade jag på att ringa den goa brandmästaren som kan alla vägar här. Hade varit smidigt att bara säga en väg... Men så vill man inte spä på sitt rykte som klant m.m så jag fortsatte gå =o)
Kände igen en förskola som jag varit på larm för mååånga år sen. Men inte kunde jag säga exakt var jag var ändå. Men jag började lägga ihop ett och ett och snart såg jag företaget vid rondellen som jag anade jag var på väg till.
Jag var halvvägs in till staden... Bara att traska till förortens centrum där jag bor. Nästan 2 h var jag ute :oD
Jag ska vara glad att det inte blev efterlysning och räddningssök efter mig i mörkret*thihi*.

Snart åker vi till Thailand. Jag kommer inte fatta det förren vi står på stranden, sånt här händer ju inte mig.
Lite nervös börjar jag faktiskt bli. Men jag oroar mig inte längre om ifall jag inte orkar snorkla för det vet jag nu att jag har ork till*puh*.

Kanske ska gå en runda idag, solen skiner nämligen. Får inte glömma jag ska tvätta idag...
Ha´de gott i vårsolen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits