Frågor

Det går inte riktigt bra med bloggen. Hittar inte den sidan jag kan lägga upp bilder att länka ifrån.

Hittade en lista på en blogg som jag tänkte fördriva tiden med:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att syrran ville åka inlines med mig, alltid kul med sällskap.
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Försökte sova efter nattpasset men åskan väckte mig
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid internet
Det sista du sa högt: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Tack, hejdå.
Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Kyckling, ris, berniessås och sockerärtor
Vad var det senaste du köpte:  Två prydnadsgrodor till syrran
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solnedgång och uppehåll. Snart helt mörkt
Godaste glassmaken: Vanilj med mandel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Det har väl säkert hänt andra :)
Sover du tungt: Ibland, oftast inte.
Drömmer du mardrömmar: Ja men har faktiskt lugnat ner sig efter mitt nya liv: Carpe Diem
Trivs du med ditt jobb:  Ja det går väl an, men är inte mitt drömjobb
Favoritklädsel: Bekvämt. Träningskläder eller larmställ. 
Favoritlåt just nu: Kim - Here Comes The Night
Vad ser du om du tittar till höger: Dataskärmar, radio, telefon, grind, ån, flaggstång, staden....
Vad gör dig glad just nu:  Att jag kan träna!
Vad ska du göra härnäst: Sitta vid datorn :)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad
Favoritgodis: Choklad! Galen i det.
Kläder just nu: Väktarkläder
Sommarplaner: Jobba massor. Brandstationen, Öland, Tyskland.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Familjen
Är du kittlig:  Ja
Snarkar du: Nej inte efter de tog mina mandlar
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Kackerlacka
Stökigt eller välstädat: Städat
Längtar du mest efter just nu:  Sängen!

Världelöst info men nu har några minuter gått.
Hjälp jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Kommentarer:
Postat av: Teller

du jag tar den där och gör på min blogg för att fördriva tiden lite haha

kram

Postat av: Brandkvinnan

Hehe ja några minuter flög förbi. Ska inte ni sova nu? =) Hade jag varit ledig hade jag sovit som en stockzzz

2009-05-21 @ 01:56:07
Postat av: P-O Eriksson

Sitter du på jobbet (jag tolkade det så eftersom du skerv att du sitter i väktarkläder) och surfar på nätet på arbetstid?

2009-05-22 @ 23:12:27
Postat av: Brandkvinnan

När vi sitter stationärt har vi fri tillgång till internet då det oftast är lugnt när vi jobbar.

När jag gjorde frågorna hade jag extrabevakning stationärt och hade inte något alls att göra på hela natten.

Vid rondering får man inte sitta vid internet vilket jag inte heller gör.

2009-05-23 @ 09:38:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits