Jobba natt

Igår vid tolv fick jag reda på att jag skulle jobba från 16.30 till 6.30. Gick och lade mig ett par timmar. Ringde de igen. Behövde inte jobba natten utan bara som vanligt till 22.30. Ska jobba inatt istället 20.30 - 6.30. Var väldigt längesen jag jobbade nattronden. Får se hur det går.
Kommer bli sju pass denna veckan. Men det är mycket korta pass.

Hade träningsvärk efter jag sprang i söndags så man gick inte fort på ronden igår*hehe*. Cyklade till jobbet för att försöka mjuka upp benen lite men hjälpte knappt. Man gick lite konstigt för att förebygga smärtan men det ledde till att jag vrickade foten*fniss*. Är man en klant eller?
Träningsvärken är idag lite bättre. Tack och lov för jag ska cykla till brandstationen och styrketräna lite. Sen hem och vila innan nattpasset.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits