Jobbar

Bara 7 ½ h kvar av passet. Hmm...
Har tittat igenom alla sidor på internet redan. Får väl läsa lite i tidningarna jag har med mig.

10.00 var jag på blodgivningen idag. Sen till pappas jobb, ÖB och blombutik för att köpa krukor. TIllbaka hem då syrran och jag skulle åka inlines. Var hon som ville och jag kunde inte säga nej. Tog det lugnt då det blev en 5 kms runda. Mot slutet kröp vi fram för både hon och jag var trötta.
Har suttit framför tvn hela dagen eller sovit.
Var svårt att gå upp ur sängen och cykla till jobbet. Då det är driftstopp på företaget så vill de har bemannad vakt. Men jag vetti sjutton vad jag ska göra... =)

Imorgon natt blir det värre. 12 h pass... Kommer nog styrketräna i smyg här inne*haha*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits