Nu är man 22 år

Har blivit lite jobb denna månaden, slutar ungefär på 172 h.
I lördags firades jag (25/5) och min bror (27/5) då min bror åkte upp till Härnösand i söndags för att bygga vindkraftverk.
Så vi firade tillsammans lite tidigare.

I söndags var jag i Växjö med syrran. Jag har inte köpt nya kläder (i Sverige) på ett år så det var väl dax. Köpte ett par linnen och trekvartsbyxor.
Har jobbat i helgen med så det har varit fullt upp.

Igår skulle jag egentligen vara ledig men var tvungen att åka till jobbet för att stänga en butik. Ska stänga ikväll igen efter jag har suttit klart stationärt.
Men 30 maj - 1 juni är jag ledig =) Har inte varit ledig en hel dag sen den 16.

Idag var det premiär med shorts och tshirt när jag skulle åka inlines. Så gott att kunna vara lite lättklädd :)

Längtar till lördag då jag ska rida islandshäst och sen på kvällen ska man gå ut =o) Har inte festat på krogen på över ett halvår.

Kommentarer:
Postat av: Anna Louise-Maria Karlsson

Grattis i efterskott! Hur känns det att vara 22? jag trodde du var äldre, blev paff := Men där ser man. Bra att vara ung har hela livet framför sig vettu!



Kul med nya kläder, vart brukar du handla? Jag brukar handla mest på H&M, det funkar.



/ Anna =)

2009-05-26 @ 22:25:49
Postat av: Brandkvinnan

Tack =) Det känns rätt bra, tiden flyger fram. Hihi du är faktiskt inte den enda som tror det ;o) Jag tar det som en komplimang än så länge =)

Ja det känns gott att man har en massa år kvar att leva livet :)



Det är olika. Ibland kan jag handla på Maxi, Karlssons men även Lindex och H&M =) Sist blev det H&M och även en behå utan axelband på Lindex.



Ha det gott!

Emelie

2009-05-29 @ 14:11:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits