Systersonen

Var inom brandstationen i lördags och tränade benen. Tog luftpaketet och gick upp och ner i trappen. Pratade lite med grabbarna. De skulle ha kemövning med deltiden. IL frågade om jag ville hänga med men jag skulle jobba på kvällen så jag hann inte.
När jag hade rast på kvällen körde jag inom stationen igen för lite sällskap. De tittade på Robinson och sen delade sig gänget och tittade även på Uggla. Trots tv-tittande blev det lite tet ändå :o) Hihi, så goa boys. På kvällen fick jag sms från ena brandmannen, de hade fått ytterligare ett larm. Tror de hade tre stycken den dagen*hmpf*. Jag vill med åka på larm! :o)

Igår hälsade jag på syrran och co. Mathias och jag sprang runt i trädgården och busade. Sen satt han på mosters rygg några gånger. Och varje gång är det "sping!" så moster springer runt runt. Bra träning =) När han är nyvaken trivs moster som bäst för då är han gosig och kelen. I vaket tillstånd får man inte mycket av den varan.

Jag fattar inte hur jag lyckas skära mig på osthyveln. Fick ju leta efter skinnfliken, inte så trevligt att få den på mackan.. *suck*.

Idag är jag hemhemma med mamsen. Fick ska till stan och lite allt möjligt. Ska strax hjälpa henne skriva på datorn. Jag är lite snabbare än henne. Hjälpte en brandman skriva något stycke på datorn, han var lite imponerad av min skrivhastighet. Men efter 821 st inlägg på bloggen borde man kunna skriva snabbt :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits