Veckans bilder

Här kommer lite bilder som legat i kameran en vecka minst...


Härligt, härligt, men farligt farligt...




Hon stod still!


Farliga ögon =)


Coola färger


Åkte bil, inte lätt att ta bilder då.


Mammas nya bil. Hon ville ha en liten bil med AC, farthållare och helst automatare. Efter mycket om och men blev det denna. Volvo S40 -03, 10 000 mil, turbo, AC, farthållare och automat. 160 kusar. Rolig att köra :o) Mamma körde 740 innan men pga av sjukdomen måste hon ha AC. Bästa bilen som mamma och pappa haft var en 940... Så ni förstår nog skillnaden :o)


Har planterat om alla växterna i lägenheten. Jisses vad många jag har. Ser inte mycket ut men när man ska bära hemhem alla så.
Sprang i förgår för andra gången sen jag blev frisk. Gick jättebra, sprang 5 km utan att gå och då är det mycket uppförsbackar. Känns bra att man är ikapp rätt bra nu.

Här kommer helgens bilder:


Trädgården hemhemma


Äpplaträdet


Taket som pappa och brorsan själv har byggt från grunden :)


Direkt från Tyskland.


Fia som vill ligga i allt. Detta är Mathias nya skottkärra.


Träd hos syrran.


Trädgården hos syrran.


Sista bilden får bli på systersonen. Försökte få en bild på handen. Lite suddigt men gulligt ändå :)
 

Idag jobbar jag 17.00 - 22.30. Imorgon 6.00-14.06 och 16.30-22.30.
Skulle egentligen till En dag på strippen i Emmaboda igår men hoppade över det då jag ska jobba mycket nästa vecka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits