Narkoman

Tiden flyger fram. Jobbade dubbla pass igår, handlade, lagade mat. Imorse ville jag inte gå upp men hade massa saker att göra innan jag började 12.
Klippte mig på drop in, kostar bara 180 kr där.
Då mitt fiskespö är sönder (den översta ringen är borta) körde jag till en fiskeaffär. Fick bra hjälp, han tyckte väl jag var lite bortkommen =) Han limmade även fast den och visade hur man gör en riktigt knut *fniss*. Man är en riktig amatörfiskare ju =D Nu hoppas jag att sillen inte har försvunnit :)

Ska färga håret ikväll för imorgon är det fest =) Kommer räcka med att jag sniffar på ångorna för att bli full. Ska bli skoj att komma ut lite. Ska även rida islandshäst 2 h i morgon. Kommer ha lagom med träningsvärk efter det *thihi*.


Äntligen kunde man titta på tv-sidan för att se vad man kan titta på ikväll. Jobbade 6 kvällar förra veckan (den 7e kvällen skulle jag gå upp 5.20) och denna veckan blir det bara 4 kvällar. Idag slutar jag kl 18 så då har man lite kväll för sig själv :)

Igår när jag skulle cykla hem blåste det halv storm. Man stod still stundtals gånger kändes det som. Man fick bli riktigt förbannad för att komma fram. Åh hatar blåst!
Stängde dörren på jobbbilen häromdagen då maglighten flög upp i armbågen där det gör sååå oooont. Jag brukar inte svära när det gör ont men då var jag bara tvungen. Vissa dagar har man noll tålamod med sig själv.
Dessa två dagarna har jag fått störningar och larm så lugnt har det inte varit. På störningen var det en narkoman i trapphus som satt i källaren. Jaha, och jag ska dit själv? Dessbättre gick narkomanen ut själv innan jag hann ringa polisen. Aldrig att jag går ner och hämtar han själv, utan skyddsväst, knivhandskar m.m.
Folk tror man är stålmannen.

Nähe ska mejla mina timmar till chefen så det blir rätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits