Utelåst mitt i natta

I torsdags red jag Ceasar, han var riktigt vild! Kunde inte skritta utan trippade fram. Red han igår igen och då var han mycket lugnare. Han gnäggar jämt när vi är ute, han är väl glad att få komma ut igen.
I fredags red jag Lillan (nordsvensken). Där är det ju inte så mycket framåt :)

Efter jag hade jobbat i fredagskväll var jag på väg hem, med väktarbilen! Daa! Skulle ju till kontoret och byta bil och trycka av mig men hjärnan var borta...

Igår var det fest. Kan ju säga att om man är virrig när man är nykter så blir det inte bättre när man är onykter. Lämnade väskan hos han vi hade förfest hos. I väskan låg mina nycklar...
Kom på det på krogen. När det var slut försökte vi ringa till han som hade förfest men han svarade inte. Gick inte att knacka på hos honom heller då han bodde i lägenhet.
Så det var bara till att ringa stackars pappa 2.30 inatt då han kunde komma med extranyckeln. Så fick jag och cykeln skjuts hem :)
Lite pinsamt att behöva ringa sin pappa. Men man kan ju inte ligga på gatan...

Borde tvätta och städa idag. Men hoppas man ska bli lite piggare först...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits