Ett steg fram och två steg bakåt

Var hos hästen igår och pysslade om honom. Mysigt :)

Sprang sedan 5 km utomhus = brr! Men blev däremot varm efter en km. Hoppade i ett varmt bad efter det*gott*.
Fick lite hosta igår på kvällen. Imorse var hostan värre men tyckte att det var ju inget att klaga på. Slemmet är som sagt på väg ut.
Körde till brandstationen för att träna. Kände mig inte alls lika pigg i kroppen som igår. Hoppade av rullbandet relativt snabbt och testade ett par rep med skivstång och boxade på påsen. Kändes inte bra det heller så jag stretchade och gick upp till boysen för att prata lite.
Ska bjuda de på äppelkaka på söndag för då ska alla jobba. Utom den goa brandmästaren men han kommer på kvällen så det blir nog lite till honom oxå :oD

Nu när jag gick ronden flåsade jag igen = tillbaka till ruta ett. Fasikens oxå. Nu när jag äntligen kunde börja trappa upp träningen. Har ju tränad lugnt, bara två ggr i veckan de sista veckorna och denna veckan skulle jag avancera till tre ggr. Men icke!
Ville träna imon men det får jag hoppa. Kanske på söndag men det får jag se då*håller in med tyglarna*.


Ska jobba 12-18 imorgon, göra tacopaj, handla. 
På lördag ska jag till hästen, göra iordning häxkläderna, laga äppelkaka, fest. Och på söndag stationen. Hmm undra när man ska fira pappsen :) 
Kommer bli en rolig helg iaf :D
Ha´de gott! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits