Feber

Jodå, febern är tillbaka igen. Och hostan är värre. Funderar på om jag kunde förhindrat detta men jag slutade ju träna när jag kände att det inte var okej. För ett år sedan hade jag inte gjort det utan kopplat in pannbenet.
Men denna gången lyssnade jag på kroppen men inte hjälpte det. Jag blev sjuk ändå.
Orkade knappt gå upp 11.20 då jag jobbade 12.00-18.00. Tack och lov är det bara stillasittande så det går väl an. Men trött är jag.
Är så besviken på kroppen, denna helgen skulle ju bli så rolig. Jaja får se vad jag orkar. Är väl bättre imon :)
Ska lägga mig tidigt ikväll kan jag lova...

Kommentarer:
Postat av: johanna

Krya på dig!

Postat av: Brandkvinnan

Tack :)

2009-11-11 @ 17:04:25
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits