Godkänd i flygplatskontrollantsutbildningen

Ja det var tre intensiva dagar på utbildningen. När vi skulle ha provet på onsdagen var man liiite nervös.
När jag skrivit det kändes det inte alls bra. Men av erfarenhet visste jag att det alltid går bra på provet om det kändes dåligt. Känns det bra går provet inte alls bra.
Och detta provet var visst inget undantag. Fick 43 av 45 och godkänt var 34. Kändes skönt :)

Så snart ska jag upp till Arlanda och praktisera. Sen får man börja jobba som flygplatskontrollant :D


Annars rider jag för fullt för tillfället. Red Ceasar idag på riktigt för första gången. Han var pigg och het. Kunde knappt hålla honom på väg ut från stallet. Men det gick bra. Ägarens sambo som fick hålla i honom (kunde knappt han) när jag satt upp var orolig att det skulle hända något men vi kom hem hela till stallet :)

Imorgon ska jag rida Lillan, den lilla nordsvensken. Raston har åkt tillbaka till skolan så han kan jag inte rida på ett tag.

Dessutom har jag beställt uniform till sydstatare :) Kommer kunna vara med mot nordstatarna sen, ska bli skoj.

Nähe han ville vi skulle rida redan klockan nio imorgon så det är bara till att gå och lägga sig.
Somnar ju sent som attans nu för tiden (1-2-tiden). Hur trött jag än är så somnar jag inte. Varit så i minst två veckor.
Men slipper iaf börja jobba klockan sex som jag gjorde idag.
Gonatt gott folk!

Kommentarer:
Postat av: Annahoj

vad häftigt det låter med en sån utbildning

Postat av: Brandkvinnan

Jo det e väl det, men ett stooort ansvarhjälp :)

2009-11-21 @ 10:14:18
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits