Hes som en häxa...

Jag orkade på något sätt komma på halloweenfesten, utklädd till häxa, i lördags. Var skoj med spökrunda och lekar. Körde hem vid ett, var helt slut men kunde inte somna förren tre.

Hade lovat baka äppelkaka till brandmännen på söndagen. Var trött men vågade inget annat än baka, vem vet vad som händer när vargarna inte får mat? :oD
De var så glada så och tyckte faktiskt den var god, var ju min första äppelkaka.
Innan jag ens hann fundera på att köra hem kom ett larm, trafikolycka mellan buss och bil. Var bara till att dra på sig larmstället...

Och efter det hann jag inte heller köra hem innan de bad mig hämta pizza och snus till dom. Men efter det kunde jag köra hem och sova. Somnade dessvärre sent och var tvungen att gå upp 5.20. Jobbade mån-tis och skulle även jobbat nu ons-tors. Men jag orkade inte mer.
Så nu är man mest i vågrätt läge. Dessvärre är jag inte hungrig när jag e sjuk, blivit en varm måltid på tre dagar. Måste verkligen äta mer*fy på mig*. Tar längre tid att bli frisk annars.

Dagens låt

Här kommer lite bilder:

Svart spagetti


Kriget på besök




Här försöker häxan själv ta den avklippta papperspåsen. Piraten till höger har koll så jag inte sätter händer eller knän i golvet. Kan ju säga att klänningen åkte upp en gång rätt mycket*ops* :) Men vad gör man inte för att vinna ;oD


Min sköthäst Ceasar


Kelen..




Nähe nu har jag suttit lodrätt för länge... Trött som fasikens... Alvedon nästa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits