Hoppa upp på hästen som en indian :)

Vet fortfarande inte om jag ska till Arlanda i helgen eller inte. Får veta imorgon. Jobbigt att inte veta, vill ju planera lite.
Red i måndags på Ceasar, igår var jag på syn och hörselundersökning. Så jag blir godkänt till att arbeta på flyget.
Red Lillan idag, tränade lite western och så tränade jag även att hoppa upp stillastående på hästen utan sadel. Höll i manen, svingade upp benet och så plötsligt var jag uppe :) Var jättekul. Får testa på den högre nordsvensken nästa gång :)

Så underbart att man börjat rida så mycket nu. Fast visst, det är mycket jobb med hästen men gäller att prioritera. Önskar ibland att dygnet hade mer timmar :(

Men nu har jag hunnit städa lägenheten och tvätta. Ska "bara" putsa fönster, pynta, sätta upp julstjärna och sätta upp nya gardiner. När ska man hinna det när man jobbar och är hos hästen? Jaja får väl vara vaken ett dygn någon gång ;o)


Kommentarer:
Postat av: t

tja!

ska göra hälsoundersökningen till brandmansutb snart o undrar om du kan beskriva hur den går till?

2009-11-27 @ 20:18:04
Postat av: Brandkvinnan

Hej t!

Ja låt mig nu tänka. De gjorde arbets-EKG, kollade syn och hörsel... Kan inte komma ihåg om det var något mer.

Fick göra det på Pliktverket i Kristianstad vet jag.

Hoppas jag hjälpte dig lite iaf.

Lycka till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits