Möe att göa

Pysslade om Ceasar igår. Han är en riktigt kelgris :) Ska till honom imorgon igen. Kan inte rida honom p.g.a olyckan utan får rykta honom och mocka så länge.

Mycket som ska hinnas med denna veckan. Ska göra äppelkaka till brandmännen om alla i gänget jobbar denna helgen. Tänkte vara där ett halvt pass samtidigt jag bjuder på äppelkaka. Ska höra med dom på torsdag när jag tränar hur deras helg ser ut.
På lördag är det Halloweenfest, ska vara häxa, och laga en matpaj till några personer... Funderar på att göra en Tacopaj...
Måste titta på program mamsen har spelat in. Det som är värdelöst när man jobbar kväll, missar allt bra på tv!
Utöver det så hoppas jag kunna springa en runda imorgon och på lördag.
Fars dag på söndag och jag har inte ens funderat på vad jag ska ge*aaa*.

Nähe snart dax för rond. Hoppas man inte blåser i havet så som det blåser ute nu. Hade motvind till jobbet idag, lagom kul. Fast blir lättare på väg hem vid halv elva..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits