Separationsångest

Har börjat galoppera med Ceasar nu. Vilken fart :o)
Han blev rädd för en mast igår så han reste framhovarna cirka 40 cm. Men lugnade sig snabbt som tur var.
Den lilla shettisen som är sällskap till Ceasar vill inte lämna honom. Så när jag skulle ta in henne i boxen före Ceasar ville hon absolut inte! Hon stegrade sig lite (tur hon e liten) och spjärnade emot men jag var envisast :)


Igår var brorsan och jag i stan och handlade julklappar. Hittade en massa! För en gångs skull känns det som att man är ute i god tid*jippie*.


En person i min närhet gjorde en operation i lördags och hade riktigt ont i helgen och hade inte fått riktiga smärtstillande tabletter. Så jag skickade med mina älskade Citodon. Två sådana är som tre drinkar sprit ;) Smärtan försvinner och man blir lugn och harmonisk. Då de är receptbelagda går det inte att få tag på dom om man inte skadat sig allvarligt.
Men jag gav bort nästan allt jag hade kvar. Vad gör man inte för de man älskar?

Idag fick jag hjälp av syrran att putsa fönstrena, jag har ju hjälp henne mycket med lite annat. Så nu ska jag bara sätta upp adventsljusstaken och stjärnan :)
Snart är det jul!

Och imorgon ska jag rida två hästar :) Skulle inte överlevt utan hästar ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits