Blåljus med den nya brandbilen

Skulle som sagt se om jag kunde gå lite på rullbandet igår på stationen. Men när jag kom dit var det fullt upp med städningen och de blev så glada när jag kom så jag fick hjälpta de städa :) Blev trött bara av det så jag hoppade träningen och satte mig i massagestolen. Då kom M in och dammsög golvet sen torkade P golvet. Sådana hjälpredor skulle man haft hemma :o)
M och jag skulle ha pizza så jag tog en liten bil och körde in och hämtade det i stan. Vi tittade på Idol och sen Wallander. Jag var riktigt trött då jag började kl 6 igår morse. Då gick larmet..
Satte mig i mitten bak på 301. Förmodad singelolycka. Blev blåljus i mörkret (lyser så fint i träden runtomkring) :)
När vi kom fram var det en 740 som varit bogserad och lämnad vid vägkanten. Ambulans och polis kom nästan samtidigt men alla kunde lämna platsen rätt snabbt.

Då blev min 740 åter mobbad, stackarn :) Huvudsaken är att hans matte tycker om honom ;o)

När vi kom tillbaka var klockan kvart i tolv och givetvis missade vi slutet på Wallander*suck*. Men det var bättre att åka på larm :)

Somnade väl halv ett efter att ha varit vakten 19 h. Då sov jag som en sten :)

Nu hemhem, sen tillbaka för fest ikväll. Imorgon ska jag vara markör. Ska sitta uppochner i en bil sen ska jag hoppa i havet *hoppas hajarna är borta* :)

Nu är jag glad igen :)

Dagens låt

"Today, I'm gonna keep on walkin'
I'm gonna hold my head up high
Got no more tears to cry"


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits