Medryttare

Här kommer lite höstbilder och hästbilder.














Raston




Tindra


Raston och Pontus


Tindra


Jag och Raston


Har hänt en massa på några dagar. Sprang på rullbandet i förgår, gick bra de första 20 min sen slutade jag. Måste börja lugnt. Fick lite hosta nästa dag men tyder ju på att det måste lossna.
Efter det körde jag till gården där Raston och hans vänner är. Red en härlig runda bland höstens färger.
Sen ska jag ev bli medryttare till ett varmblod :) Ska träffa honom på tisdag och se om vi kommer överrens, men det ser lovande ut *glad*. Kommer vara med i Kavalleriet, får se vilken häst det blir.

Dagens låt 
Jag vet att jag tjatar mycket med hans låtar men tröttnar inte på honom då han inte har samma sound i alla låtar som många andra artister har.

Vad har hänt annars? Jobbat, varit med systersonen, städat lägenheten. Inget som är värt att skriva mer om.
Ska göra äppelkaka till grabbarna på stationen till på lördag. Måste ju muta dom med nåt för att de orkar dras med mig :oD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits