Träna till kavalleriet

I måndags var jag ute och red i över 2 h. Tränade hur man rider i kavalleri med två andra nordsvenskar och en ardenner. Var skoj, lärde mig lite nya engelska ord som "kaptenen" ropade ut.
Lille Raston tyckte det var jobbigt att koncentrera sig då alla skulle stå fint på rad. Så jag hade träningsvärk insida lår några dagar efter :)

Hoppas det blir mer träning i helgen.


Annars har jag tagit det lugnt. Ingen träning. Hoppas kunna gå lite på rullbandet idag.
Gick lite ute i det fina vädret men orkade inte så långt innan jag fick vända. Suck. Måtte jag bli frisk snart och vara frisk läääänge efter det så jag blir glader igen.
Ska till brandstationen i helgen och där blir man alltid glad :)

Var i skogen igår med syrran och systersonen och letade svamp. Vi hittade inget men hade kul ändå. Mathias försökte putta omkull träden :) Åå älskar honom så mycket, nästan som min egen unge. Skulle kunna dö för honom <3

Undra hur helgen kommer bli. Finns lite att välja mellan: Beck på bio, festa, brandstationen, rida... Får se vad det blir :)
Trevlig helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits