Höst

Usch en som hoppade från ett berg idag. Tragiskt. Vet inte vem det var eller ålder men hoppas denne vilar i frid =(



Om två månader blir jag inte längre kvar på det stället jag jobbar mest på, då avtalet sägs upp. Istället ska jag jobba lite på flyget men vet inte när det finns plats på utbildningen. Förhoppningsvis hinner jag gå den innan jag får sluta på det andra jobbet. Så lite orolig är man...

Fortfarande täppt i bröstet och jag vet inte varför. Förhoppningsvis är det förkylningen som sitter i och inget annat. Ibland önskar man att man kunde få nya lungor för de jag har nu är jag inte överrens med...

Ikväll ska jag till syrran och titta på Arn 2 =) Blir chips, godis, dipp m.m Gottigt! Och imorgon är det kulturnatten och då ska jag och vännen min ut och kolla runt och avsluta med lite fest på krogen. Ska bli skoj! Inte ofta man är ute precis (grindar ska ju även låsas på helger).

Hösten har nu kommit och jag älskar faktiskt hösten med alla dess färger, den friska luften och de fina solnedgångarna :)

Dagens låt


Kommentarer:
Postat av: Steff

Omberg?

2009-10-02 @ 16:40:40
Postat av: Brandkvinnan

Förstod nog nu att du menade ett berg som hette så.

Nej detta var i Blekinge.

Postat av: Annahoj

Krya på dig! Kram

2009-10-03 @ 01:10:29
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Brandkvinnan

Annahoj: Tack! =) Fin konsert ni hade :oD

2009-10-04 @ 14:10:44
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits