Strandpromenaden

Förra veckan gick jag strandpromenaden, så fin runda att samla kraft ifrån.
Här är lite bilder så ni förstår vad jag pratar om:





























Blev lite många bilder men har ju svårt att bestämma mig vilka jag ska visa. Vilken tycker ni bäst om?
Jag tycker mest om det röda trädet :)

Kommer inte ihåg om jag haft
denna som dagens låt men får bli den idag. Då jag fortfarande är täppt i bröstet och trött behöver jag alla pepplåtar jag kan få.

Igår var det Kulturnatten :) Vännen och jag tittade i lite butiker, biblioteket, en gospelkonsert och när barnens båtar tävlade i ån. Istället för fest på kvällen så tittade vi på film. Vi var lite trötta ;o)

Har Män som hatar kvinnor hemma som jag ska se idag tänkte jag. Men så ska pappsen göra rålåpor (stavas?) hemhemma så man e lite sugen att köra hem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits