Svart och 163 cm hög.

Sjutton vad tiden ska rinna iväg. I helgen var jag bl.a på Ö&B för att köpa ny ridhjälm men fanns inte i min storlek. Får köra till Börjes i Tingsryd istället. Ska ha lite reflexer m.m så jag kan ju lika väl köpa allt på ett ställe.

När jag slutade jobbet häromdagen kom mitt gäng i brandbilen förbi. Jag skojjade och sprang över vägen en bit ifrån (god marginal alltså så ni inte tror jag är självmordsbenägen =)). Då styr M mot fel körbana när jag springer över och siktar på mig. Haha fick springa ännu snabbare :) Obs, detta skedde i inhägnat område och inga trafikanter utsattes för fara. Det missuppfattas lätt annars.......
Dom bara flinade och vinkade :D Vilka busar :)

Var och tränade på rullbandet igår vilket kändes jättebra i kroppen. Sprang ute 5 km idag utan att gå vilket tyder på att kroppen är back on track :o) Så himla skoj att kunna träna på allvar igen. Måtte man vara frisk länge nu, kanske till och med blir löptävlingar nästa år :) Så har man lite mål med löpningen.

Red på varmblodet idag. En svart häst på 163 cm. Den var pigg vill jag lova :) Ska bli skoj att pyssla om och rida den alldeles själv. Men man skulle behöva vara lite längre än nuvarande 162 cm. Når ju inte upp till öronen när den har huvudet uppe :)
Synd bara att det börjar bege sig mot vinter = snö, is, slask, kyla och broddar....
Men han har inte varit igång sen förra sommaren så det blir en massa skrittrundor ett tag...

Nähe full fart :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits