Barnvakt

Inte bra att tina muffins i micron utan tallrik. När jag öppnade micron vällde rök ut. Suck. Fick öppna fönstret för att vädra ut. Luktade pyton i hela lägenheten och micron luktar fortfarande efter tre dagar.
Men brandvarnaren gick inte igång iaf så att grannarna hade undrat vad sjutton jag håller på med :o)

Körde hemhem igår och sprang 5 km. Känns hur bra som helst att kunna springa länge utan att stanna. Idag ska jag med träna då jag hade min vilodag i fredags.

I fredags var jag barnvakt åt systersonen. Vi gick ut på en äng och in i en dunge för att "såga". Han har fått en liten motorsåg :)



Mathias är redan en fotograf. Många bilder på himlen tog han ;o)



Skulle titta till några hästar med kompisen och på gården fanns det några får.


Pontus


Raston jag brukar rida ibland


Ett sto går numera med herrarna. Härlig färg!




Dagens låt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits