Idol

Imorgon bär det av till Ullared =) Har inte varit där på 3 år så det är väl dax nu.
Får göra inköpslista idag.

Har knappt tittat på Idol andra säsonger men häromdagen halkade jag in på det och tyckte att juryn var mycket bättre än den förra. Så nu kunde man se programmet utan att reta sig på juryn.
De flesta tycker nog det är kul att se när de som inte kan sjunga kommer på audition men jag tycker mest om när de som verkligen kan sjunga kliver in. En av mina favoriter är
denna pojk. Vid 1.25 får man ju gåshud!

Walking in Memphis är med grym!

Tänk vad många musiktalanger det finns i lilla Sverige!

Jag tycker om att sjunga men kan det absolut inte. Men i bilen är det ju ingen som hör :)


Nähe mycket att göra idag, tvätta, dammsuga, vattna blommor, träna på stationen, vara barnvakt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits