Sjuk igen

Är sjuk så därför jag inte har orkat skriva här. Kände det i torsdags när jag var ute och red att jag flåsade när jag gick till hagen.
Jobbade ändå i fredags men jobbigt var det så jag försökte redan på fredagskvällen få tag på cheferna och sjukanmäla mig på lördagen. Ingen som svarade givetvis. Talade in på röstbrevlåda och skickade sms men på lördagen hade ingen av dom ringt tillbaka. Ringer till en som jobbade den dagen och han letar efter nummer, givetvis var listan dåligt uppdaterad så det var svårt att få tag på tredje chefen. Tillsist får jag tag på honom, tio minuter innan passet börjar. Kom överens att jag bara skulle åka ned till kontoret och ha larmjouren och sen skulle jag ringa till en kollega och fråga om han kunde börja tidigare.
Efter två timmar kunde jag köra hem. Jo chefen ringde äntligen sen och fixade stängningen på kvällen och en ersättare till söndagen.
Men skandal är det att ingen går att nå!! Tänk om det hade hänt en olycka?
Ska ha möte idag och jag kommer nog inte vara den enda som tar upp detta.

Nog om det.

Har antingen suttit framför datan, legat i sängen eller soffan hela helgen. Jag är inte snorig eller nåt utan bara trött, lite yr ibland. Känner att det är något i kroppen som oroar men vill inte bryta ut. Hoppas det går över snart.
Gick på rullbandet innan jag blev sjuk och det kändes jättebra. Höll i mig tre ggr i sammanlagt en minut, men annars gick jag hela biten och då hade jag cyklat ner till stationen och sen gått tio minuter innan med luftpaketet. Tar några veckor nu innan jag testar igen men känns så jäkla skönt att det ger resultat. Sen att jag är sjuk nu igen är ett litet steg bakåt men var ju frisk rekordlänge så det gör inte så mycket. Man kan ju inte vara frisk 365 dagar om året...

Dagens låt



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits