FLICKA

Efter att jag har sett filmen FLICKA är jag på nytt sugen att bo på en ranch i USA och arbeta för mat och sovplats.
Hade planer på det efter SMO men då man kände att man ville ha pengar och flytta hemifrån blev det inte så. Och nu är det inte så lätt att åka iväg i cirka 3 månader när man har en lägenhet att betala. För jag trivs så bra i den att jag inte vill säga upp avtalet.
Man kanske kan hyra ut den under tiden?

Tänk vilken upplevelse det hade varit. Fösa kor/hästar på hästryggen bland vackra landskap, köra pickup och laga staket, mocka skit och andra fysiska uppgifter =)
Leva som en cowgirl helt enkelt ;o)

Tränar för fullt och jobbar inte lika mycket som i sommar. Känner dock av i knäet att jag sprang 18 km på tre gånger förra veckan. Så denna veckan blir det styrketräning, simning, cykling och lite rondering.
Känns som att det inte är lönt att göra en träningsplanering då jag jobbar på så olika tider. Har två ställen att träna på så ibland tar jag träning direkt efter jobbet och ibland träning på gänget på stationen.
Men det känns mycket roligare att träna det man känner för. Det som är ett måste är helst 6 pass i veckan men blir mindre ifall jag ronderar mycket eller är trött i kroppen.

Var på ett slagfält mellan sydstatarna och nordstatarna i lördags. Bilder kommer :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits