Märkliga drömmar

Föser kor i affären

Hästen går in som den inte gjort annat än gått i butiker :) I like cowboys :o)


Har inte gjort så mycket de sista dagarna mer än tränat och pysslat lite i lägenheten.
Känner att jag blir starkare och bättre kondis dag för dag. Dessvärre så blir det ingen ledig tjänst i mitt gäng så jag får vänta 1-2 år till nästa lediga på den stationen jag är på.
Men självklart ser jag mig vidare omkring. Men först ska jag klara rullbandstestet :) Är lite sugen på att testa och se hur långt man klarar men vill träna lite till. Så det inte blir bakslag ;o)


Glömde berätta att jag drömde häromnatten att jag tappade en tand. Bloade som fasens och även från öronen. Märklig dröm...
Nästa natt drömde jag att jag hade min schäfer och spårade efter tjuvar. Hittade först två som andra poliser tog, sen två till som fler poliser tog. Men sen hittade jag två till och nu fanns inga mer poliser lediga så jag tog dom själv. Var så stolt att jag och vovven hittade dom. Sen vaknade jag och ingen hund fanns här...



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits