Nada att göra

I söndags var man väl lite trött men cyklade ändå ner till brandstationen på kvällen. Tränade till lite över nio sen gick jag upp i tv-rummet för att säga hej. Då började den där filmen Kommissarien och havet så då satte jag mig och började titta.
Dessvärre var filmen kass så vi satt bara och retade oss. Vi gick en efter en. I filmen hade en på cykel blivit överfallen och jag sa att nu ska jag cykla hem i mörkret. Då skojade brandmästaren att han skulle väcka upp gänget och följa mig hem med brandbilarna, en före mig och en efter, så att jag inte skulle vara rädd. Haha :)
Cyklade därifrån halv elva (själv) ;o)

Idag är jag ledig men vetti tusan vad man ska hitta på. Träna vet jag iaf, det är ju standard. Men sen då..
Syrran sa att jag kunde ta det lite lugnt. Joo... men det är tråkigt.
Handla mat ska jag göra kom jag på.
Har ingen hobby ju. Väntar på att de ska para den kombinationen jag väntar på så man kan bli med hund :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits