Kräftskiva

Var på kräftskiva igår. Så ni förstår hur man känner sig idag :) Är inte på fest så ofta och brukar sluta dricka innan man går till krogen men igår var vi kvar på samma ställe till kvart över tre.
Jag är lika förvånad varje gång när man lyckas ta av linserna :)
Hade jätteskoj iaf och mina skrattmuskler är trötta. Även om jag inte äter kräftor hade jag annat gott att äta. Hungrig var man iaf inte*hihi*.

Lite bilder






Hittade en bild utan att visa ansikterna när vi spelade Twister. Alltid kul på fest :) Jag till höger.




Anna J frågade om en bild på min tatuering. Såg kommentaren en månad för sent men bilden kommer här :)


Vi hade lite tipsrunda igår där man fick gissa vem som var bäst på vad. Jag fick sätta klänypor på en hand och äta kex och vissla. Hihi vi hade så kul igår. Har inte skrattat så mycket på länge :D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits