Varning för många bilder

Nu har jag äntligen tömt mobilen på bilder så det blir lite bilder nu i efterhand...

På väg till Ullared såg vi några hästar som hade sin hage i trädgården!


Mer än tio fullastade kassar. Bara 740 som klarar av det i bagaget :)


6 av dom var mina :)


Lite prylar blev det...


När jag slingade mig i somras.


Vår katt Fia på altantaket.


Muffinssmet är sååå gott!


En del av min inlinestur.








Min rond är himla vacker ibland :)






Kossorna var väldigt nyfiken på mig när jag gick runt en byggnad.


Pontus


Raston


Tindra



Så, det var lite bilder. Har ni sett någorlunda hur mitt liv har sett ut sista tiden iaf.

Senaste nytt är att jag eventuellt ska gå flygplatskontrollantutbildningen....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits