Starkare

Nu äntligen kan man börja använda kroppen till lite mer fysiskt arbete. Har ridit och hjälpt till med westernstaden. De jag rider hos har en westernstad som behöver rustas upp. Så vi städer, river, eldar ohc bygger. Hur skoj som helst :) Och så rider jag däremellan...

Har fått ett till jobb i en butik som jag ska kombinera med flyget. Idag och igår har jag lärt mig kassan och ska även ha hand om jouren. Då öppnar man och stänger butiken bla.

Min ögoninflammation börjar bli bättre oxå :)

Har varit lugnt på jobbet dessa dagarna när flyget inte gått men nu börjar det äntligen dra igång igen.

Nähe, ta en dusch och sen titta på någon film, var ett tag sen man hade tid med det.
Kram på er alla!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits