In i sagornas värld

Rörigt i skallen är väl det minsta man kan säga. Mycket fram och tillbaka till jobb. Har inte ridit så mycket då jag varit sjuk. Har inte piggnat till mig riktigt än.

Men idag var bästa vännen och jag ute och red barbacka i skogen. Hur mysigt som helst när det snöade och hästarna pulsade i den djupa snön. Önskar bara att man kan koppla bort hjärnan helt och bara njuta för stunden.







Andas!

Men trots mycket att tänka på så inser jag hur lyckligt lottad jag är som får rida när jag vill :) <3

Kommentarer:
Postat av: Petunia

Öva, så lär du dig att koppla av.

Jag är långt ifrån fullärd själv men det tar sig.

Meditation.

Yoga.

På en hästrygg, barbacka med en lugn och vacker vän.



Det är egentligen inte lönt att grubbla, saker blir som de ska ändå...

Postat av: Brandkvinnan

Mm jag måste öva på det. Just nu känns det som att man slutar grubbla när man dricker alkohol. Och det ska man ju inte behöva göra :o)



Precis, hur mycket man än grubblar, oroar sig, så händer saker ändå...



Kramar vännen, tack för att du finns <3

2010-02-05 @ 17:34:02
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits