Indian :)

Ja jag vet, det blir mycket hästar i min blogg men just nu består mitt liv av hästar och jobb. Och jobb kan jag knappast lägga upp bilder på :)

Här rider jag Nisse i lite Indianstuk :oD





Sprang med en väska ut till flygplanet. Gick tillbaka och skulle sträcka mig till dörren då jag halkar och slår dit. Snabbt upp och borstar av mig och hoppas ingen såg det, typ ett helt plan men ändå...
Och med den stora varseljackan syntes man i all världens väg. Har klarat mig hittils i vinter men när man minst anar det så ligger man i snön :)

Har precis kollat på Dirty Dancing. Åh vilken bra film. Om man kunde hitta sig en karl som kunde dansa så :o)

Åå om man bara kunde bli helt frisk snart så man kan börja träna. Sliter i mitt hår snart!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits