Just do it!

Mycket som händer nu, positiva saker, negativa saker. Man kastas fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. Både om sin egen framtid och sin nära anhörig.
Jag har fortfarande inte blivit fri från inflammationen i bröstet. Rullbandstestet till sommarvik ska vara godkänd inom en vecka.
När jag först fick reda på det så gav jag upp direkt. Men tack vare en vän så blev jag övertalad att inte ge upp. Så istället för att deppa ihop tränar jag och försöker intala mig själv att jag ska klara av testet. Får till och med hjälp av den mentala biten iform av mental träning.

Och går det inte så har jag andra planer för sommaren. Där hjälper en annan vän mig med att våga ta steget. Men först satsar jag på brandman.

Jobbade 14 h både i torsdags och i fredags, IKEA idag och hjälpa min bror flytta imon. Så tråkigt har man det inte...

Dagens låt:
Cookies n Beans - Train Train

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits