Svaret på gåtan

Nu vet jag varför jag har haft så jäkla ont sista tiden:

"Tietzes sjukdom är en inflammation i bröstkorgsmuskler och i bröstbenets benhinna. Smärtan vid Tietzes sjukdom sitter på ett eller flera revben nära eller mot bröstbenet, ofta vid övergången mellan revben och bröstben. Man vet inte orsaken till sjukdomen. Den är ofarlig och läker ut av sig själv, men det tar ofta lång tid."

Skönt att det inte var något annat. Har dragit mig att gå till läkaren för man vet inte vad det kan vara. Hjärtat måste ju vara 100 procent om man ska bli brandman. Men en vän tjatade på mig och skulle köra mig till akuten om jag inte fick tag på läkare. Var bäst att lyda :)

Ska till brandstationen imorgon. Brandmästaren skickade sms att jag måste komma för jag ska vara markör :) Ska bli intressant vad jag nu ska göra :P

Nähe får väl gå och nanna. Behöver all sömn jag kan få då jag har vaknat varje natt i en månad. Ibland en gång och ibland tre ggr, vet inte varför.

Ha´de gott!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits