Badat i havet

I lördags var jag på brandstationen klockan 8.00 till 21.30 :)

Vi började med att tända fyr en volvo 745 som brandmännen skulle släcka med handbrandsläckare.


Och nu ska de lyfta bilen med vettekuddar för att rädda dockan.


M och jag körde sen vidare med hävaren och lade upp en docka som brandmännen skulle rädda efter lunch.



Efter det var det dax för mig att bada lite i havet.
Här kommer räddarna :)






Uppe på torra land. Fast de försökte putta ner mig igen :o)



På kvällen beställde vi Thaimat och tittade på tv. Jag satt även en timme i massagestolen och sen bastade. Gott :)
Man blir alltid lika glad när man varit där :o)

Red barbacka på Lillan igår, hur mysigt som helst <3

Kommentarer:
Postat av: hm

Varför hänger du på en brandstation hela tiden och övar med dem? Är det inte bättre att du skaffar dig ett riktigt jobb och jobbar istället?

2010-02-22 @ 15:07:39
Postat av: Ingela i Jönköping

Varför jobbar du inte som brandman?? Du skriver ju att du läst smo.

2010-02-22 @ 15:13:09
Postat av: Brandkvinnan

hm: Jag satsar på att jobba som brandman heltid i sommar. Så varför inte hänga med och lära sig så mycket som möjligt innan jag jobbar på riktigt?

Eller menar du vilket som helst jobb? Är det det du menar så jobbar jag redan med annat än brandman och är på stationen på min fritid.



Ingela: P.g.a att jag blir ofta förkyld tappar jag kondisen jag bygger upp så jag klarar inte rullbandstestet. Men nu håller jag tummarna att jag kan hålla mig frisk tillräckligt länge för att bli brandman :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits