Handbromsen är ingen prydnadssak...

Glömde ju berätta när jag skulle skrapa rutorna häromdagen. Satte igång bilen och skrapade vänstra sidan av framrutan, gick runt och höll på med högra framrutan. Då började bilen rulla. Jag springer runt framför bilen samtidigt som jag försöker stoppa den. Kastar mig in och drar handbromsen.
Fattar inte hur den lyckades rulla på en plan parkering...
Och jag begriper inte varför jag inte bara öppnade passagerardörren och drog handbromsen?


Glömde lägga upp bild på exercisen i lördags. Är ju med i föreningen Nordosyd där vi återskapar inbördeskriget i Amerika.






Har snöat i massor sista dagarna. Samtidigt som man är trött på snön så tycker man det är så otroligt vackert. Red Nisse igår, han bockade en gång så jag åkte en bit ovanför manken men landade iaf på samma ställe igen. Hade ju ingen sadel. Barbacka är det mysigaste som finns :)

Hagen till nordsvenskarna och shettisarna är till vänster. Underbart ställe att bo på :)


Shettisen Kivas


Han har sån annorlunda färg =)


En mil söder finns sköthästen Ceasar. Här är det mer öppna landskap :)


Bredvid hagen.







Nu blev det många bilder men jag älskar min kamera :) Och denna tiden är perfekt för att ta fina kort :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits