Lycka!

Vilken dag :)

Körde ned till brandstationen för att träna. Sprang först 5 km i 40 min. Kroppen kändes jättebra och kunde andas i normal takt.
Drog på mig viktväst på 10 kg och startade rullbandstestet. När det var 40 sekunder kvar var jag tvungen att hålla i mig i räcket. 
Även om det är en stor skillnad på 10 kilo och 25 kilo så är jag ändå nöjd att jag kom så långt. Jag sprang ju som sagt rätt länge innan testet.

Fick en energikick av det och längtar verkligen till nästa träningspass :)


Jobbade idag, 3 h. Räknade ut att efter skatt och bensin tjänade jag 170 kr på det passet. Blir man inte rik på. Suck.
Värdelöst att pendla får så korta pass. Men vad ska man göra? Får börja stämpla upp timmar. Kan inte sådant så det blir en helt ny värld.

Körde till brandstationen efter det för att ha sällskap när jag käkade min McChicken. Goa som vanligt.
Men var där bara en halvtimme innan mamma informerar att revyn var idag. F*n!
Var ju bara till att köra tillbaka en bit och sen vidare uppåt då revyn ligger i skogen... Blev 5 mil helt i onödan. Bara för att jag inte hade skrivit upp revyn i almanackan...
Men jag hann iaf och revyn var rätt rolig :o)

Imorgon blir det två hästar som ska ridas :) Så nu ska jag sova. Inatt drömde jag att jag skulle sitta i fängelse en månad så det ska ju bli intressant om vad man drömmer om inatt ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits