Mycket i håååvet

Ja då har man varit sjuk hela helgen. Började med att ha ont i halsen i torsdags och blev sängliggandes rätt mycket sen dess.
Efter att ha sovit och vilat halva dagen idag plockade jag ner julsakerna, vilket resulterade i att jag somnade på ryamattan.
Vaknade tack och lov innan jag blev stel i kroppen och gick och lade mig i sängen igen. Senare på dagen handlade jag pizza vilket dessvärre inte var god. Var strimlad kebab - blä! Jaja, fick i mig lite mat iaf.

Mycket som snurrar i huvudet nu. Rensar hårddisken samtidigt som jag sorterar all ny information, både bra och dålig...
Hittade en bra text på nätet häromdagen som jag ska försöka leva mer efter:
"Förutom att vara snäll mot andra har man också rätt att vara snäll mot sig själv. Om vi mot vår vilja ställer upp för andra, gång på gång, kan det leda till att vi i längden förstör relationen till dem. Vi kan komma att bli allt mer arga på de som hindrar oss från att göra det vi vill."

Och sen ligger en närstående på sjukhus och det ser inte ljust ut. *Suckar tungt*. Jaja, bara till att ta nya tag och försöka tänka positiva tankar.

Dagens låt

Kram till mina vänner <3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits