Red barbacka i 7 minusgrader :)

Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton, det hade jag iaf. Tog kort på raketerna men inte många som blev bra. Min digitalkamera och jag har aldrig riktigt varit överrens. Hoppas jag kommer överrens med den nya systemkameran.
Hoppas på att den kommer imorgon :) Hade fått den igår om det inte hade varit nyårsafton. Det går så himla snabbt när man beställt något på nätet. Posten måste väl köra på nätterna med??

Nöjesmassakern :)

Red barbacka på en nordsvensk på nyårsafton. Var så mysigt att rida i den snötäckta skogen i strålande solsken. Det är då man tar ett djupt andetag och njuter av livet :)


Trivs på det nya jobbet. Underbara kollegor och vi skrattar varje pass. Det enda negativa är de korta passen och det långa avståndet dit.


Fick pris från Blåljus Cup, bästa kvinnliga skytt, fick handduk, väska, isskrapa (till traktorn som brandmästaren skrev) m.m :) Skoj skoj.


Livet går rekordsnabbt framåt, har saker att göra hela tiden, mest hästar och vänner. Men det är ju det som är roligt. Däremot undrar man varför jag har 55 kvm i lägenheten när jag nästan bara sover där ;o)
Har ni gett nyårslöften? Jag har väl inga löften men däremot mål.
Rullbandstestet SKA jag bara klara 2010! Det är mitt stora mål. För brandman sommaren 2010 ska jag bara bli. Blir jag inte det rymmer jag till USA i sommar och föser kor eller hästar... ;)

Jag ska vara lite snällare mot min kropp och inte bara streta på trots kroppen säger ifrån. Nu blev det ju nästan ett nyårslöfte iaf...

Ikväll ska jag och andra hästtjejer på grillfest hos han som har ett par nordsvenskar som jag rider ibland. Ska bli skoj :o)

Happy New Year!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits